2012. március 14., szerda

'Negyedik rész'Légy mindig hű

Reggel jó kedvel ébredtem, mert tudtam hogy ma újra láthatom ŐT!
Megfogtam laptopom és felmentem fb-re.Nem történt semmi érdekes dolog ezért kikapcsoltam és el mentem letusolni.Megcsináltam a hajam.Kifestettem magam.És felöltöztem.
Reméltem hogy Jeremi elfelejtette a tegnapi dolgot és nem fog velem vitatkozni,hogy több felelősség is szorulhatna belém és a többi amit mindig elengedek a fülem mellett szokás szerint.
Nagy örömömre csak egy levelet találtam az asztalon egy tányér palacsintával.
'Lexy!Ma haza kellett utaznom.1 hét múlva tudok csak visszajönni.Hagytam neked pénzt a szobámban az ágyon.Remélem elég lesz.Kérlek vigyázz magadra.Most bebizonyíthatod hogy tudsz magadra vigyázni és nem vagy már kislány.
                                                                                                 Szeretlek.♥Jeremi.  '

-Ezaaaz..-örömömben elkezdtem ugrálni és táncolni.De valaki csöngetett.Rohantam kinyitni az ajtót.Fogalmam sem volt hogy ki lehet az.
-Úristen...őőő szija.
-Szija..ennyire meglepődtél-Kérdezte Zayn
-Hát egy kicsit.-mosolyogtam-Gyere be.
-Nem zavarok ugye?
-Egyáltalán nem 
-Akkor jó
-Mellesleg te mit keresel itt?...mármint örülök hogy itt vagy csak egy kicsit megleptél.
-Épp ez volt a célom
-Hmmm..
-Mi az?
-Semmi csak örülök hogy itt vagy-kicsit szégyenlősen mondtam
-Egyedül laksz?-érdeklődött
-Nem.A bátyámmal csak ma elkellet utaznia valamiért és csak 1 hét múlva jön haza
-Akkor még egy ok hogy minden nap átjöjjek.
-És mi az első ok?
-Az titok-amikor ezt mondta már csak pár centi volt köztünk
-Léciii-és ránéztem a boci szemeimmel
-Ezt ne csináld kérlek.Lehetetlen ellenállni neki.-Minél közelebb jött
-Aha..te mindig bevetheted azt a rossz fiús mosolyod de én nem..ez nem fair.-szomorkodtam
-Ezt?-rám mosolygott és elnevettük egymást.De már csak azt vettem észre hogy az arcom a két keze közt van és olyan közel vagyunk egymáshoz hogy hallom ahogy levegőt vesz.
Hirtelen megszólalt a telefonja.Magamban szitkozódni kezdtem hogy miért pont most.Kicsit zavarba jöttünk mindketten.
-Igen?...nem..de...oké..most?....rendben öt perc és ott vagyok.
-Minden rendben?-kérdeztem aggodalmasan
-Igen csak most el kell mennem.
-Okés-szomorkodtam
-Nyugi.Amint végeztem rögtön visszajövök hozzád és ott folytatjuk ahol megzavartak minket.-adott egy puszit  és elment

                                       *****
Nagyon lassan telt az idő.Agyaltam hogy mit is csinálhatnék.Felnéztem Twitterre.Furcsáltam amit láttam.Lett hat követőm.Zayn Malik.Louis Tomlinson.Harry Styles.Liam Payne.Niall Horan.És a One Direction hivatalos oldala.Nagyon megörültem.de még akkor is unatkoztam.Gondoltam ki takarítom a házat.Egy és fél óra alatt végeztem is.Nagyon elfáradtam ezért le ültem pihenni és elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése