2012. március 14., szerda

'Ötödik rész'Légy mindig hű

Nagy zörejre lettem figyelmes.Gyorsan feltápászkodtam és kinyitottam az ajtót
-Neked komolyan mire való a telefon?-kérdezte kissé dúrcássan.
Gyorsan megnéztem a telóm és volt rajta 22 nem fogadott hivás Zayntől
-Uppsz...sajnálom.Kicsit elfáradtam és lepihentem.
-Megvan bocsájtva-és mosolygott.
-Én is igy gondoltam.-vissza mosolyogtam rá-Nem akarsz bejönni?
-Én arra gondoltam hogy el mehetnénk sétálni.Hisz tegnap már bele egyeztél.
Kicsit vonakodtam mivel nem voltam szalon képes.Kócos haj,mackó felső és melegítő nadrág volt rajtam.Biztos nem voltam valami szép látvány.
-Ezt most komolyan gondolod?-kérdeztem miközben végig néztem magamon-Csodákszom hogy még nem fordultál meg és hagytál itt.
-Akkor maradunk,persze ha szeretnéd.-mosolygott
-Gyere csak...Őhm mi lenne ha leülnél a nappaliban míg én egy kicsit helyre hozom magam.
Meg fogtam a kezét és bevezettem a nappaliba.
-Van néhány film a fiókban.Addig válogass.-És ezzel el suhantam.
Le ültem az ágyamra.Ez nem lehet igaz....Zayn Malik az én NAPPALIMBAN!!...és mellesleg majdnem megcsókolt.ÁLMODOM.
Gyorsan felkaptam valami kényelmes cuccot,fel dobtam kontyba a hajamat és siettem is vissza hozzá.
-Na találtál valami érdekeset?-kiváncsiskodtam és ledobtam magam a kanapéra.
-Hát van itt egy pár DVD.
-Például?
-Őhm..Bad Boys?
-Áá azt már láttam miliószor.Valami más esetleg?
-Van itt egy hororr film.Az jó lesz?
-Kicsit félek a horror filmektől de oké.
Bekapcsolta a filmet.Leült mellém.Készült átkarolni, de egyszer csak felkiáltottam.
-STOPP!Kell popcorn.
-Jó ötlet.Megyek én is.
Azzal felpattantam és elkezdtem rohanni a konyha felé, ő pedig utánam.Éppen hátra néztem hogy hol lehet,amikor elakadtam a szőnyegben.
-Vas happening?-kiáltotta, majd a konyhába belépve meglátott a földön.-Hát te mit csinálsz ott?
-Miért minek látszik?Kötögetek...nem?
-Jólvan..-nevetett- na gyere segitek felállni.
-Köszi-olyan közel állt hozzám hogy alig volt köztünk 10cm.-De ha itt fogunk ácsorogni sosem lesz kész a popcorn.-mosolyogtam
-Jogos.
Gyorsan elkészitettük a popcornt és bekapcsoltuk a filmet.Nagyon félelmetes volt a film,átkarolt és máris biztonságban éreztem magam.
Már a film felénél tartottunk,amikor valaki kopogtatott az ajtón.Oda szaladtam kinyitni.És a legnagyobb meglepetésre a fiúk voltak azok.
-Hát ti?Zayn hivott titeket?
-Nem.Tudtuk hogy itt lesz.Ugye nem szakitottunk félbe valamit?-vigyorgott Louis.
-Éppenséggel de...-erre megcsillant a fiúk szeme,majd folytattam.-Már a film felénél jártunk.
-Akkor...őő..nem akarnál behivni minket?
-Hm..nem is tudom-néztem rájuk-na jó gyertek.
Összenyomorgotunk a kanapéra..Én és Zayn egymás mellett ültünk,másik oldalamon Louis..Egyszer csak észrevettem hogy valami böki az oldalam...
-Louis..Valami keményet érzek az oldalamnál...-Erre mindenki elkezdett nevetni...egyszercsak Louis előhúzott egy répát és elkezdte eszegetni...Hát jó..gondoltam magamban.:D
-Kérsz te is?-kérdezte 
-Köszi,inkább kihagyom....nem lehet valami jó íze a répás popcornnak.-nevettem.
A film kicsit kezdett unalmassá válni,és elaludtam.Arra ébredtem hogy valakinek az ölében fekszem.Felnéztem,a fiúk mind engem bámultak és mosolyogtak rám.
-Mi olyan érdekes?-kérdeztem kómásan.
-Azon kivül hogy Zayn ölében fekszel..semmi-Mosolygott Liam.
-Úristen.Bocsi-pirultam el.
-Semmi baj.-Mondta Zayn.-Nem vagytok éhesek?-kérdeztem
-De,mint a farkasok.-mondták kórusban.
-A konyhában találtok mindent-Próbáltam arra célozni hogy hagyjanak minket kettesben egy kicsit.

1 megjegyzés:

  1. Szia! A blogomon vár egy meglepetés! :)
    Less be, és megtudod, mi az! :)
    http://zouis-love.blogspot.com
    xx

    VálaszTörlés