2012. március 13., kedd

'Harmadik rész'Légy mindig hű

LEXY SZEMSZÖGÉBŐL

Amíg vártam a teremben sok minden kavargott bennem.
Főleg az hogy hazudtam.Hogy azt mondtam nem tudom kik ők miközben imádom őket tetőtől talpig.
Nem tudtam hogy el-e mondjam.De akkor rögtön hazavisznek és ezt nem akartam.Főleg azután hogy megismertem Zaynt.Nem gondoltam volna hogy egyszer velem is megtörténhet ilyen.
-Lexy szeretnénk téged bemutatni valakiknek.-oda állt mellém Zayn és megfogta a kezem-Gyere-húzott magával
-De mégis hová megyünk?-érdeklődtem.
-Majd meglátod…Harry bekapcsolnád a rádiót?
-Persze
Ez hihetetlen.Itt ülök a One direction 2 tagjával egy autóban és megérzésem szerint a többiekhez megyünk.
Egyszer csak megszólalt a rádióban a One thing.Nagyon megijedtem hisz azt hittem hogy a mobilom csörög.
-Hmm..nem ismered ezt a számot?-érdeklődött Harry.
-Nem..nem rossz.Kik ezek?
-Hát a One direction.-Kiabálta Harry
-Jójó nem voltam süket de ezek után azt hiszem elkell mennem majd hallókészülékért.
-Vicces vagy-nevetettek-szerinted milyenek?
-Kik?Mik?
-Hát a one direction.
-Hmm…biztos megint egy nyálas fiú banda akikért odavan az összes csaj.De engem nem sűrűn hatnak meg.Én nem tudok úgy rajongani valakik iránt hogy azt se tudom kik ők.Szóval ezek után sem fogom őket hallgatni szerintem.
-És ha ismernéd őket?-incselkedett Zayn
-Ez jó kérdés.Fogalmam sincs.De abban biztos vagyok hogy az életben nem fogok elük összefutni.
-Ebben ne légy olyan biztos-kacsintott rám Harry.
-Megérkeztünk!-mondták egyszerre
Kiszálltunk az autóból és elindultunk az ajtó felé.A szivem a torkomban volt már.Zayn látta rajtam hogy ideges vagyok.Egyik kezével átkarolt, magához húzott és azt suttogta a fülembe hogy ''Ne félj én itt vagyok''és rám nézett a rossz fiús mosolyával.Szerencse hogy tartott mert a lábaim már rogyadoztak.
3 írtó helyes srác futott le a lépcsőn akik majdnem feltaszították egymást úgy siettek.Nem tudam hogy milyen aroct vágok de próbáltam elrejteni a rajongásom.így úgy tettem mint eddig.Mintha fogalmam sem lenne arról hogy kik ők.
-Jaaj ne már megint egy rajongó:?Mit csinált?Vagy inkább ti mit csináltatok?-Kérdezte mosolyogva Louis
-Én most semmit!-nevetett Harry-Zaynt okoljátok ő a bűnös és a khm...szerelmes..-a végét alig érthetően mondta de én megértettem és alig hittem a fülemnek.
-Várjunk..húzódtam el Zayn mellől amit bárcsak ne tettem volna meg.-Hogy értitek hogy rajongó?-bámultam érthetetlen szemekkel a fiúkra
-Ez....őőőő...nemtudja hogy mi??
-Nem-vágott közbe Harry
-Azt hiszem itt az ideje hogy elmondjuk nem gondoljátok?-vetette fel Liam
Leültünk a kanapéra és mindent részletesen elmagyaráztak nekem.Én pedig úgy tettem mint aki nem sejt semmit se.Sokat beszélgettünk és nevettünk.Főleg Louison és a répás történeteiről.Hamar elment az idő és amikor felpillantottam az órára meg fagyott bennem a vér.Fél 12 volt.
-Úristen!-ugrottam fel mindenkit megijesztve.
-Mi az?-kérdezték egyszerre
-Nem is tudtam hogy már ennyi az idő.A bátyám már biztos otthon van és én meg nem.Holnapra halott ember leszek.
-Gyere elviszlek-.Mondta Zayn és magával húzott.
15 perc alatt otthon voltunk.Úgy látszik még nincs itthon a bátyám.Mondtam magamba megkönnyebbülve.
-Add oda a mobilod.-zökkentett ki Zayn a gondolat menetemből.
-Tessék-beleirta a számát és megkért hogy én is adjam meg neki az enyém.
-Majd holnap fel hivlak és elmehetnénk sétálni hmm?-már megint az a rossz fiús mosoly,aminek lehetetlen ellenálni
-Persze jó ötlet.
Szorosan magához ölelt és nyomott egy puszit a homlokomra
-Akkor holnap-kacsintott egyet
-Akkor holnap-helyeseltem
Miután elment a házunk előtt berohantam a házba.Csináltam egy kis kupit hogy úgy tűnjön itthon voltam egész nap.Mikor végeztem rohantam fel a szobámba.De szerencsétlenségemre Jeremi már otthon volt és nem volt valami szívszaggató az arc kifejezése.
-Te meg merre voltál?!Tudod mennyire aggódtam?-orditott rám amit meg is értettem.
-Sajnálom csak...-kezdtem volna a magyarázkodást de félbeszakitott és felzavart a szobámba azzal a mondattal hogy ''Holnap nem teszed ki a lábad a házból''Tiszta anya...nemis hittem el hogy ez tényleg ő.
De per pillanat nem nagyon törődtem vele.Gyorsan letusoltam és elmentem aludni.5 percbe se telt és elnyomott az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése