2012. március 13., kedd

'Második rész'Légy mindig hű

Reggel arra ébredtem hogy valaki zörög lent a konyhában.
Kipattantam az ágyból gyorsan letusoltam felöltöztem és leszaladtam megnézni hogy mi történt.
Jeremi volt az, aki épp reggelit készitett amit kicsit furcsálltam is hisz nem valami jó szakács.
-Jó reggelt hugi.Ülj le máris kész a reggeli
-Aha szija neked is-eléggé kómás voltam még ezért csináltam magamnak kávét-Ma merre megyünk??-kiváncsiskodtam miközben próbáltam némi szerencsétlenkedéssel leülni.
-Hát..az a helyzet hogy ma itthon maradunk.
-Tessék??!!..de mért?
-Egy kis dolgom akadt és lehetséges hogy az egész napom el fog menni vele
-Mégis miféle dolgod akadt pont ma?
-Hosszú...majd elmagyarázok mindent a maga idején de most inkább együnk.
Miután befejeztük én felmentem a szobába megfogtam a laptopom és kiültem az erkélyre.
Első dolgom volt felmenni fb-re.Egy perc sem telt el de sorba jöttek az üzenetek a barátaimtól.
Nem irtak semmi érdekeset.Mindenki ugyan azt kérdezte..hogy utaztatok?Milyen London?Vannak helyes pasik?De Amy üzenete mégis meglepett.
-Wáááá Lexy ezt nem fogod elhinni-.-'
-Neked is szija Amy:)..mi történt?:O
-Jenna hazajön a szünetre..véget ért az életem..mért pont most kellett elmenned?:/-Jenna Amy mostoha testvére volt akit ki nem álltunk.Minden nyári szünetben meg keseritette az életünket.Én pedig szegény Amyt magára hagytam.Nagyon elvoltam keseredve.
-Istenem..Amy nagyon sajnálom.Teljesen ki ment a fejemből.Ha tudom ezt akkor nem hagylak magadra
-Semmi baj...legalább neked teljen jól a szüneted..na de megyek is szija:)
-Szija szeretlek kincs :*:))
-Énis:*:))
Miután lekapcsoltam  a laptopom el kezdtem agyalni hogy mit csináljak egész nap.
Lementem a nappaliba TV-t nézni de semmi érdekes nem volt benne.Elhatároztam hogy egyedül bejárom a várost.Mégis mi baj lehet?Jeremi úgyis csak későn ér hazza addigra én már rég itthon leszek.
Igy is tettem.Felrohantam kisimítottam a hajam.Kisminkeltem magam és már csak egy rucit kellett találnom.
Sokat agyaltam hogy mit is vehetnék fel de végül egy fehér fodros szoknya és egy pink csőtopp mellett döntöttem egy kis cuki fekete övvel, fekete szandállal .

                                                          ****
London nagyon gyönyörű város.És tele volt helyes pasikkal.Nem nagyon figyeltem arra hogy hova megyek,csak bámultam a házakat a várost.Hirtelen nagy puffanást éreztem és csak azt vettem észre hogy a földön fekszek és valaki fogja a kezem és azt kérdezgeti hogy''Jól vagy?Minden rendben?''
-Aúú..mi...mi történt?-értetlenkdetem
-Sajnálom az én hibám..de kérlek ne sikíts-a hangjától tiszta libabőr lettem és értetlenkdtem hogy miért kéne sikittanom.
-Semmi baj.De miért is kéne sikittanom?
-Nem is tudod hogy én ki vagyok?-annyira csodálkozott hogy már kínosnak éreztem magam.
-Nem.Sajnálom talán ismerlek?
-Nem,nem ismerjük egymást-nevetett-de gyere elviszlek egy orvoshoz hogy megnézze hogy nincs-e semmi bajod.
-Őő oké.De mielőtt beülnék egy vadidegen mellé meg mondanád a neved?
-Jaj én bunkó...be sem mutatkoztam.Zayn vagyok,Zayn Malik.És téged hogy hívnak?-nagyon ismerős volt a neve.Mint ha már valahol hallottam volna ezt a nevet.
-Lexy.És nem érzem magam túl fényesen.
Mikor beültem az autóba és felnéztem még egy fiú ült előttem aki úgy nézett mint ha szellemet látott volna.
-Khm.-köszörültem meg Zayn a torkát.-Ne bámuld már ennyire Harry
-Ki ez?-suttogta azt remélve hogy nem hallom meg
-Hát izé..majd a kórházban  elmagyarázom.
-Kórház??Neked ugrott és eltört valamid?
-Tessék?,Már megbocsáss de miért is kellett volna neki ugranom és sikítanom?
-Ez nem tudja?-oda-vissza járt a szeme rólam és Zaynről
-Azt hiszem jobb ha most elindulunk.

                                         ****
ZAYN SZEMSZÖGÉBŐL

-Zayn ki ez a csaj?-érdeklődött Harry
Miután elmeséltem neki a történteket az első kérdése ez volt..
-Bejön neked?
-Hmm azt hiszem hogy igen.
-És mi tetszik benne?
-Főképp az hogy nem tudja kik vagyunk.És a szemi győnyőrűek..és a hangja ..és
-Oké oké állj le -nevetett-nem akarom elrontani az örömöd de mi van ha hazudik?Ha tudja kik vagyunk és csak a közelünkbe akar férkőzni?
-Az lehetetlen.
-Biztos vagy benn?
-100 százalék hogy nem ismer minket.
-a biztonság kedvéért vigyük el bemutatni a bandának és meglássuk az arckifejezéséről hogy igazat-e mond.
-Benne vagyokÉs ha nem hazudik akkor együtt el mondjuk neki.
-Oké


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése