2012. március 12., hétfő

'Első rész'Légy mindig hű

Mielőtt belekezdenék a történetbe szeretnék bemutatkozni.:) Lexy Cavill vagyk és 17 éves egy átlagos lány aki imádja Londont:)

-Lexy!Drágám gyere mert lekésitek a gépet!
-Máris megyek anyu!-szóltam vissza, közbe megölelte a két legjobb barátnőmet Amyt és Tinát.
-Amint Londonba értetek hivj fel hogy tudjuk hogy minden rendben van.-aggodalmaskodott Tina.Már szinte túlságosan fél attól hogy lezuhanunk a géppel Londonba menet
-Nyugi Tina minden rendben lesz erről én biztosítalak.-Suttogta a fülébe a bátyám Jeremi és nyomott egy puszit a homlokára amit én csak nagy szemekkel néztem.
Még egy utolsó ölelés és indultunk a gépre.

                               ****

Hamar megérkeztünk.A reptéren már várt minket egy taxi.Beszálltunk és elindultunk.Nagyon kíváncsi voltam hogy milyen házat vettek nekünk anyuék.Amikor megérkeztünk elállt a lélegzetem.Sose hittem volna hogy egyszer ilyen házban élhetek.De amikor beléptünk az volt a tető pont.Egy óriási fehér nappali állt előttünk.Jobb oldalt volt a konyha és az ebédlő.balra pedig a lépcső amit rögtön megtámadtam és szaladtam fel megnézni a szobám.Azt hittem hogy amit odalent láttam annál szebb nincs de mégis.Egy francia ágy volt bent saját fürdőszobával, smink asztallal és ami a legjobb volt az a gardróbom.Nagyobb volt mint otthon az előszobánk.Miután végig mértem a centiről centire a szobát lementem a nappaliba ahol Jeremi már el is sajátította a kanapét.
-Héé egy kicsit arrább mehetnél mert szeretnék leülni.-förmedtem rá kicsit
-Nyugi hugi le ne harapd a fejem .-felült és összekócolta a hajam amit nagyon utáltam és ő is tudta
-Ne léci most csináltam meg.
-óóh istenem ezt a kényeskedést hadd el kérlek.-és megint össze kócolta a hajam.
-Apropó..kérdezhetek valamit?-vetettem fel
-Az attól függ-és bevetette a 200 wattos mosolyát.
-Amikor a reptéren elbúcsúztunk a csajoktól akkor mivolt az amit csináltál?
-Mármint mi?.hátradőlt és felpakolta a lábát az asztalra.
-Ugyan tudod te azt-megböködtem a könyökömmel-Amikor puszit adtál Tinának
-Jaaj hogy az....semmi különös-mosolyodott el
-Jeremiiii...mond el hogy mi van köztetek-másztam bele az ölébe
-Addig nem mondok semmit amíg nem szállsz le rólam
-Azt várhatod mert tutom hogy ha leszállok akkor elfutsz előllem
-Nem fogok igérem-a kezét a szivére tette a és egy kis fiús mosolyt villantott-
Mikor leszálltam róla elmesélte hogy kb. 2 hete amikor nem voltam otthon és Tina átjött akkor kicsit romantikus lett köztük a hangulat és csókolóztak.Én persze csak dülledt szemekkel néztem hogy, hogy lehettem ilyen vak hogy nem vettem észre mi folyik a háttérben.
-Nos..elmondtam neked mindent de most az lesz a legjobb ha el megyünk aludni mert holnapra sok mindent tervezek.
-Áááh-ásitottam egy nagyot és azzal beviharoztam a szobámba.
Beledőltem az ágyba, bekapcsoltam  a telómon a zenét.Végighallgattam pár számot és el is nyomott az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése